Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με την κα Γαλανού Άννα

Στο blog μας σήμερα έχουμε την μεγάλη χαρά να φιλοξενούμε τη συνέντευξη που μας παραχώρησε, μια συγγραφική πένα τόσο μοναδική όσο και η ίδια, της κας Γαλανού Άννας!  Μιας γυναίκας με τόσες επιτυχίες στη συγγραφή βιβλίων, ποιημάτων και θεατρικών έργων, με δυναμικό παρόν και μέλλον όσον αφορά τα λογοτεχνικά δρώμενα της χώρας, που μας χάρισε καποιες από τις σκέψεις της και ξεδίπλωσε πτυχές του χαρακτήρα της!

Την ευχαριστώ από καρδιάς για τη ζεστασιά με την οποία αγκάλιασε την προσπάθειά μας!



Η Άννα Γαλανού γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Πεζά του Ηρακλείου Κρήτης. Σπούδασε Οικονομικά και ασχολήθηκε με τη Διαφήμιση και το σχεδιασμό εντύπων.
Από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησε να γράφει στην αρχή μικρά έμμετρα ποιήματα και αργότερα διηγήματα και άλλα είδη πεζού λόγου.
Στην Β’ Λυκείου απέσπασε το πρώτο Παγκρήτιο  βραβείο για τη συγγραφή κειμένου της για το βιβλίο Αναφορά στο Γκρέκο του Νίκου Καζαντζάκη και την αμέσως επόμενη χρονιά κέρδισε το πρώτο Πανελλήνιο βραβείο αποφοίτων Λυκείου, με τη μελέτη που έκανε συνολικά πάνω στο έργο του Καζαντζάκη.
Στη συνέχεια ασχολήθηκε με την ποίηση και δυο χρόνια αργότερα το ποίημα της ‘’Άδειος κόσμος’’ πήρε δεύτερο Πανελλήνιο βραβείο και βραβείο ΕΡΤ και συμπεριλαμβάνεται σε πάνω από είκοσι ποιητικές συλλογές.
Στα επόμενα χρόνια απέσπασε πολλές διακρίσεις με τη συμμετοχή της στα λογοτεχνικά δρώμενα της χώρας και απέσπασε το πρώτο Πανελλήνιο βραβείο με το διήγημα της  ‘’ Με Αντίπαλο Τη Ζωή’’. Δυο χρόνια αργότερα πήρε  το δεύτερο βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου θεατρικού συγγραφέα με το θεατρικό της έργο ‘’Το Τέλος Μιας Κωμωδίας’’, σε Πανελλήνιο διαγωνισμό της ΕΡΤ. Το έργο της αυτό μεταγλωττίστηκε στα Ισπανικά και Πορτογαλικά. Έχει γράψει πολλά πεζογραφήματα, ποιήματα καθώς και τα παραμύθια: Ένας φτωχός πλούσιος, το παραμύθι του καθρέπτη και ο Νικήτας.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποια ήταν η αφορμή να γράψετε το διήγημα «Με αντίπαλο τη ζωή» για το οποίο βραβευτήκατε με το πρώτο βραβείο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Πριν πολλά χρόνια έμενα στον Πειραιά και απέναντι από το σπίτι μου έμενε ένας πολύ ηλικιωμένος άνδρας. Ζούσε ολομόναχος σ’ ένα παλιό διώροφο και ήταν πάντα απεριποίητος, σχεδόν κουρελής. Όσες όμως φορές επιχείρησε κάποιος από την γειτονιά να τον φροντίσει, εκείνος ήταν πάντα αρνητικός. Στα μάτια του υπήρχε απόγνωση και παραίτηση. Μιλούσε πολύ σπάνια κι όσες φορές προσπάθησα να του πιάσω την κουβέντα, απέφευγε ακόμα και να με κοιτάξει. Τον συναντούσα κυρίως στο φούρνο της γειτονιάς, κανένας δεν ήξερε την ιστορία του και γιατί ήταν τόσο  απελπισμένος. Αυτός ο άνθρωπος ήταν η αφορμή για να γράψω το διήγημα ‘’Με αντίπαλο τη ζωή’’.   
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος είναι ο στόχος μέσα από τη συγγραφή βιβλίων;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν υπάρχει κανένας στόχος όταν ξεκινώ να γράψω. Είναι το μόνο πράγμα που δεν σκέφτομαι, δεν με απασχολεί καν. Δεν υπάρχουν επίσης ούτε χρονικά όρια και κανόνες. Τις περισσότερες φορές η ιστορία βιάζεται να βγει από μέσα μου, με πιέζουν οι ήρωες ώστε να τους επιτρέψω να παίξουν τους ρόλους τους. Είναι μια διαδικασία επίπονη και χρονοβόρα, γιατί για μένα τίποτα δεν γίνεται εύκολα κι ανώδυνα. 


ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποια είναι η πιο μεγάλη δυσκολία όταν γράφετε ένα παιδικό βιβλίο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η συγγραφή παιδικών βιβλίων και μάλιστα εκείνων που αναφέρονται σε πολύ μικρά παιδάκια δεν είναι καθόλου απλό πράγμα. Τα μικρά παιδιά έχουν στο νου τους, περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο, το παιχνίδι και κουράζονται με τα πολλά λόγια. Άλλωστε ζούμε και στην εποχή της ταχύτητας και της εικόνας που το ενισχύει αυτό. Γιαυτό λοιπόν πρέπει με πολύ λίγες και κατανοητές λέξεις να περιγράψω μια ιστορία και να καταφέρω να περάσω το μήνυμα που θέλω. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζω είναι να περιγράψω οτιδήποτε με μια μόνο πρόταση

ΕΡΩΤΗΣΗ : Πέστε μας δυο λόγια για το νέο σας βιβλίο.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το βιβλίο λέγεται Σμαράγδι στη Βροχή και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα. Η ιστορία του περιγράφει τρεις δεκαετίες, εκείνες του ’40, του ’50 και του ’60 στην μεταπολεμική Ελλάδα με επίκεντρο τρεις μεγάλες πόλεις. Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Αθήνα. Δίνω έμφαση στον Πειραιά όπου είναι η πόλη με τα πέντε διαφορετικά πρόσωπα, όπως είναι κατ’ επέκταση και ολόκληρη η Ελλάδα. Ο προσφυγικός Πειραιάς, ο Πειραιάς της μετανάστευσης – λιμάνι, ο Πειραιάς των ρεμπέτηδων, ο Πειραιάς της Τρούμπας και ο αστικός Πειραιάς. Η ηρωίδα  μου η Σμαράγδα χάνει την μνήμη της στον βομβαρδισμό της πόλης και καλείται να ζήσει μια ζωή που κάποιοι άλλοι έχουν διαλέξει γιαυτήν. Για πολλά χρόνια πορεύεται με άλλο όνομα και ουσιαστικά χωρίς ταυτότητα. Αδιέξοδες καταστάσεις την ακολουθούν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ώσπου παίρνει την μοίρα και την ζωή στα χέρια της. Ένας μεγάλος και λυτρωτικός έρωτας της δίνει την ορμή και την αυτοπεποίθηση να αντιδράσει και να περάσει στον αντίποδα της ζωής που ζούσε μέχρι τότε. Μου ζητήσατε να σας περιγράψω με δυο λόγια το βιβλίο, όμως αυτό έχει μια πολύ μεγάλη ιστορία, ιδιαίτερη αγωνία και ίντριγκα που είναι αδύνατον να περιγραφεί σε τόσο περιορισμένο χώρο.


ΕΡΩΤΗΣΗ : Τα βιβλία σας φέρουν ψήγματα αληθινών ιστοριών μέσα τους ή είναι ιστορίες που εσείς έχετε φανταστεί από την αρχή μέχρι το τέλος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν γράφω ποτέ μυθιστορήματα που βασίζονται σε πραγματικές ιστορίες που μου έχουν αφηγηθεί ή που γνωρίζω. Τα μυθιστορήματά μου βασίζονται αποκλειστικά σε ιστορίες και ήρωες που πλάθω εγώ. Πιστεύω απόλυτα πως ο συγγραφέας καλείται να γράψει μια ιστορία δική του, να της προσδώσει όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει, ώστε  να την κάνει να φαίνεται αληθινή, οι ήρωες του να έχουν υπόσταση, να μην είναι χάρτινοι και να τοποθετηθούν σωστά στον χρόνο και στον τόπο που διαδραματίζεται το βιβλίο. Μέσα στα δικά μου βιβλία θα βρείτε πολλά κομμάτια της ψυχής μου, διάφορα ιστορικά και τοπογραφικά στοιχεία, έθιμα άλλων εποχών και τραγούδια. Επίσης θα βρείτε πολλά και δυνατά συναισθήματα που με εκφράζουν τόσο σαν άνθρωπο όσο και σαν συγγραφέα. 
 
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιόν/ποια  συγγραφέα έχετε σε περίοπτη θέση στην καρδιά σας και ποιο βιβλίο του/της αγαπάτε ιδιαίτερα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ο κατάλογος είναι μεγάλος και ατέλειωτος. Είναι πολλοί και πολλές έλληνες και ξένοι συγγραφείς, άλλωστε διαβάζω πάρα πολύ, τουλάχιστον δυο βιβλία την εβδομάδα. Εκείνο μόνο που μπορώ να σας πω είναι πως δεν πάω πουθενά χωρίς να έχω μαζί μου τα άπαντα του Οδυσσέα Ελύτη. Είναι ο ποιητής της ψυχής μου, είναι εκείνος που εδώ και πολλά χρόνια με εμπνέει, με συγκινεί και με κάνει να παίρνω βαθιές ανάσες.


ΕΡΩΤΗΣΗ : Υπάρχει κάποιο από τα βιβλία σας που αγαπάτε περισσότερο και γιατί;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Κάθε βιβλίο μου είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι της ψυχής μου κι όλα μαζί είναι η ίδια η ψυχή μου. Αν λείπει ένα θα είναι λειψή! Έτσι η απάντηση μου είναι όχι, δεν ξεχωρίζω κανένα. Όλα έχουν να πουν πολλά πράγματα, όλα γράφουν για τον άνθρωπο, για την δύναμη της αγάπης, για την δικαίωση μιας πορείας ζωής, για την ανάσταση της ψυχής. Όλα έχουν πολλά μηνύματα και για όλα έχω πονέσει πολύ. 

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος ήρωας βιβλίου σας, σας «ταλαιπώρησε» περισσότερο και γιατί;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Με την έννοια ‘’ταλαιπώρησε’’ πάρα πολλοί ή μάλλον οι περισσότεροι. Κανένας μου ήρωας δεν είναι απλός αλλά κι αυτοί που στην αρχή ξεγελούν τον αναγνώστη πως τάχα μου είναι αυτό που φαίνονται, τελικά δεν είναι έτσι! Μου αρέσουν οι ήρωες και οι αντιήρωες που έχουν να πουν πολλά, που σκέφτονται σύνθετα, που έχουν στο πίσω μέρος της σκέψης τους και την άλλη όψη της ζωής. Εν προκειμένω για το τελευταίο βιβλίο, Σμαράγδι στη βροχή, ξεκίνησα να το γράφω από τον Νοέμβριο του 2012! Αυτό από μόνο του λέει πάρα πολλά. Την ηρωίδα μου τη Νάντια ή Σμαράγδα, έπρεπε να την περιγράψω και με τα δυο της πρόσωπα, τονίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός. Ναι, αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε όλους μου τους ήρωες, η Σμαράγδα ήταν εκείνη που με ‘’ταλαιπώρησε’’ περισσότερο.


ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποια είναι η μεγαλύτερη γοητεία κατά τη συγγραφή ενός θεατρικού έργου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Έχω γράψει δυο μόνο θεατρικά, το δε πρώτο ‘’Το τέλος μιας κωμωδίας’’, έχει πάρει από την ΕΡΤ το δεύτερο βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου θεατρικού συγγραφέα. Ακούστε, το θεατρικό έργο είναι κάτι τελείως διαφορετικό από όλα τα άλλα είδη του γραπτού λόγου. Εδώ υπάρχει η αμεσότητα του διαλόγου, το δρώμενο είναι εν τη πράξει, δεν έχεις περιθώρια υπεκφυγής, ο από μηχανής Θεός μπορεί να είναι δυσδιάκριτος, αν υπάρχει τελικά, η περιγραφή περιορίζεται μόνο σε σκηνοθετικά τερτίπια και ευρήματα. Αυτή είναι  όμως και η γοητεία του θεατρικού έργου που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Είναι θέατρο, δεν είναι βιβλίο. Το ταξίδι του θεατή είναι μοναδικό, η γοητεία είναι στο μικρό κείμενο, στην ατάκα και στο δρώμενο επί σκηνής.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιο από τα βιβλία σας θα θέλατε να ανεβάσετε ως θεατρική παράσταση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν το έχω σκεφτεί. Ίσως όλα θα μπορούσαν, όποιος έχει διαβάσει τα βιβλία μου, ξέρει πολύ καλά πως εν πολλοίς ‘’σκηνοθετώ’’ τους ήρωες μου. Αυτό το παιχνίδι μου αρέσει πολύ, μάλλον σκέφτομαι με θεατρικό τρόπο όταν γράφω τα μυθιστορήματά μου! 


ΕΡΩΤΗΣΗ : Αν έπρεπε να διαλέξετε 5 βιβλία αγαπημένων σας συγγραφέων ποια θα ήταν αυτά;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Σίγουρα το ένα θα ήταν το ‘’Αναφορά στον Γκρέκο’’, του Νίκου Καζαντζάκη. Για μένα αυτό το βιβλίο αποτελεί σταθμό στη ζωή μου τόσο σαν άνθρωπο, όσο και σαν συγγραφέα. Το επόμενο θα ήταν ‘’Η Ζωή εν Τάφω’’ του Στρατή Μυριβήλη. Θα επέλεγα επίσης Μενέλαο Λουντέμη, Νίκο Καββαδία και φυσικά Οδυσσέα Ελύτη.



ΕΡΩΤΗΣΗ : Θεωρείτε ότι οι συγγραφείς σήμερα θα πρέπει να επικοινωνούν μέσω των μέσων μαζικής δικτύωσης με τους αναγνώστες τους ή θα πρέπει να είναι αποστασιοποιημένοι;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Καλώς η κακώς η εποχή που ζούμε έχει ανάγκη από επικοινωνία μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Δεν το θεωρώ καθόλου κακό ο συγγραφέας να ανιχνεύει και να επικοινωνεί με τους αναγνώστες του χρησιμοποιώντας όλη τη σύγχρονη τεχνολογία. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει άλλωστε; Ακόμα και πριν την ανακάλυψη της γραφής οι άνθρωποι επικοινωνούσαν ανέκαθεν.  Στην αρχή με την φωτιά και με τους ήχους κι αργότερα με τα ταχυδρομικά περιστέρια κ.ο.κ. Κατ’ ουδένα τρόπο θεωρώ πως ο συγγραφέας πρέπει, ειδικά σήμερα, να είναι στον κόσμο του, αποστασιοποιημένος και αμέτοχος. Γίνονται τόσα πολλά που οφείλει και πρέπει να παίρνει θέση και πιστεύω ότι η σύγχρονη μορφή επικοινωνίας είναι ό,τι καλύτερο γιαυτό. Με λελογισμένη χρήση βέβαια, όχι από το ένα άκρο στο άλλο.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Έχετε κάποιο μότο στη ζωή σας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : "Να ζούμε το σήμερα και να παλεύουμε για το αύριο. Να κοιτάμε πάντα χαμηλά και να μην ξεχνάμε ποτέ από πού ξεκινήσαμε και ποιοι μας βοήθησαν στη ζωή μας."

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό τον καιρό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Έχω αγοράσει πάνω από 25 βιβλία για το καλοκαίρι με πολλά και διάφορα θέματα. Χθες ξεκίνησα να διαβάζω του Λεονάρδο Παδούρα ‘’Οι Αιρετικοί’’.


ΕΡΩΤΗΣΗ : Τι είδος μουσικής προτιμάτε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Ακούω πολλά είδη μουσικής, ανάλογα με την ώρα και την διάθεση. Προτιμώ την μουσική της Ανατολίας, τα ρεμπέτικα και τον Γιάννη Πάριο.


Επικοινωνία με τη συγγραφέα:


ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Από τις εκδόσεις Ωκεανίδα κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της:

1. "Αντιμέτωποι με το Χθες"



Η ερωτική σχέση της Ερατώς και του Αντρέα είναι εξαρχής αδιέξοδη. Τα γεγονότα που μεσολάβησαν ανάμεσά τους είναι τραγικά και τα εμπόδια που υπάρχουν φαντάζουν ανυπέρβλητα τείχη.
Ο Αντρέας προσπαθεί να κερδίσει τη χαμένη πίστη και την αγάπη της Ερατώς χρησιμοποιώντας λάθος τρόπους. Αυτή πάλι φοβάται να παραδεχτεί τα αισθήματά της κι αποφασίζει ξαφνικά να κάνει ένα μεγάλο βήμα, μια μεγάλη ανατροπή, που επηρεάζει τη ζωή όλων τους. Φεύγει κι αφήνει πίσω της όλα αυτά που την πληγώνουν και δεν θέλει να τα θυμάται.
Η Θάλεια, φίλη της και αδελφή του Αντρέα, προσπαθεί να βοηθήσει, χωρίς οι προσπάθειές της να έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζει κι αυτή έντονες καταστάσεις στη σχέση της με τον Πέτρο, αλλά η μεγάλη αγάπη που τους δένει τους κρατά ενωμένους μέχρι την τελική δικαίωση
Κρυμμένα μυστικά, έρωτες, λάθη, ψέματα, μίσος και... θάνατος.
Δρόμοι που χωρίζουν και διασταυρώνονται ξανά, αγάπες που αντέχουν στο χρόνο και δικαιώνονται.


2. "Το Παράπονο μου Μια Κραυγή"




O Δημήτρης είναι Έλληνας της Πόλης, προικισμένος πιανίστας, στην αρχή μιας λαμπρής σταδιοδρομίας. Η Γκιουλ εγκαταλείπει τις σπουδές της στο Παρίσι και γυρίζει στην Κωνσταντινούπολη για να συμπαρασταθεί στην άρρωστη μητέρα της. Ανάμεσα στους δυο νέους γεννιέται ένας παράφορος έρωτας.
Ο αδίστακτος και πανίσχυρος πατέρας της Γκιουλ και η πληγωμένη Αγγελική, πρώην ερωμένη του Δημήτρη, προσπαθούν με αβυσσαλέο πάθος να τους χωρίσουν. Η ζωή της Γκιουλ στο σπίτι του πατέρα της γίνεται κόλαση.
Στους δυο νέους ανοίγει την αγκαλιά της μόνο η θεία της Γκιουλ, η οποία στο παρελθόν έχει ζήσει κι η ίδια έναν τραγικό έρωτα. Κρυμμένοι στο πανέμορφο σπίτι της στο Βόσπορο, η Γκιουλ κι ο Δημήτρης ζουν την απόλυτη ευτυχία.
Το κουβάρι μιας ιστορίας αρχίζει να ξετυλίγεται έπειτα από πολλά χρόνια, και το παλιό σπίτι αποκαλύπτει τα μυστικά του.


3. Οι Τρεις Φωτιές

Τρία αδέρφια... Ο Μάριος, ο Ιάκωβος, ο Αργύρης.

Ο Μάριος ζει το παραμύθι ενός μεγάλου έρωτα στο Παρίσι με την Υβόν. Μια χορεύτρια κλασικού μπαλέτου, που τον εγκαταλείπει ξαφνικά για τη μεγάλη καριέρα που ονειρεύεται. Απογοητευμένος, φεύγει για το Κορκ της Ιρλανδίας. Η Σάλλυ είναι συγγραφέας και ζει εκεί. Η σχέση τους, φιλική στην αρχή, εξελίσσεται σ' ένα μονόπλευρο παθιασμένο έρωτα. Κάποτε οι ψευδαισθήσεις τελειώνουν και ο Μάριος κάνει τη μεγάλη ανατροπή όταν συνειδητοποιεί ότι κινδυνεύει να τη χάσει για πάντα.
Ο Ιάκωβος στη Νέα Υόρκη απολαμβάνει πλούτο, εξουσία, δύναμη και μεγάλο κύρος. Ξαφνικά ο παράδεισος γίνεται κόλαση και βρίσκεται απολογούμενος, φυλακισμένος, με ελάχιστες ελπίδες και μπροστά σε αδιέξοδο. Ηττημένος, επιστρέφει στην Ελλάδα και πηγαίνει στο Ρέθυμνο. Η Κατερίνα ζει εκεί. Μια αγωνίστρια της ζωής που ανατρέφει μόνη της το μικρό Σήφη και που παρά τις δυσκολίες δεν σκύβει ποτέ το κεφάλι. Οι δρόμοι τους συναντιούνται και μια αληθινή σχέση ζωής δημιουργείται ανάμεσά τους.
Ο Αργύρης από την εφηβεία κουβαλά ένα τραγικό οικογενειακό μυστικό, που του αλλάζει χαρακτήρα και στόχους, και το σκληρό πρόσωπο της μοναξιάς γίνεται συγκάτοικός του. Κάνει δουλειές του ποδαριού, περιπλανιέται δεξιά κι αριστερά για να ξεφύγει από την τραγικότητα της διαλυμένης του οικογένειας. Όταν αρρωσταίνει σοβαρά και κινδυνεύει να πεθάνει, τότε συνειδητοποιεί το μεγαλείο της ζωής και ανακαλύπτει αξίες κι ομορφιές που δεν γνώριζε... Τον αληθινό έρωτα στο πρόσωπο της Όλγας και την πατρότητα στην αγνή καρδιά του μικρού Χασάν. Τότε αρχίζει να αισθάνεται, να αγαπά, να δημιουργεί... Επιτέλους να ζει!
Τρία αδέλφια, που η ζωή τα χωρίζει για πολλά χρόνια και τα ενώνει ξανά με το πιο αληθινό και δυνατό συναίσθημα... την αγάπη.

Από τις εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ κυκλοφορούν :

4. Τότε που τραγουδούσαν οι Θεοί


Η Λένια και ο Φίλιππος είναι δυο μικροί θεοί, όπως όλοι μας άλλωστε. Καθένας τους μέσα του κουβαλά διαφορετικά θραύσματα της ανθρωπότητας. Μιας ανθρωπότητας πιστής στο κοινωνικό κατεστημένο και στις ταξικές διαφορές. Όταν, όμως, έρχεται η αγάπη, χρειάζεται μια στιγμή για να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά στην ύπαρξή τους.
Μέσα σε μια κοινωνία που η Λένια ορίζεται από τις προκαταλήψεις και ζει μια καλοκουρδισμένη ζωή, θα γνωρίσει τον Φίλιππο, που έχει βιώσει το χειρότερο πρόσωπο των ανθρώπων.
Λόγια πνιγμένα σε φιλιά, σώματα που προδίδουν, ασφυκτικά άδεια δωμάτια, ένταση που φέρνει δάκρυα και πολλές άγρυπνες νύχτες αφηγούνται την ιστορία τους.
Εκείνη, σε μια προσπάθεια να πνίξει τον έρωτά τους κι ενώ κρατιέται απ’ την ανάμνηση των τελευταίων ευτυχισμένων στιγμών τους, θα καταλήξει στο νησί της και θα ανακαλύψει στις σελίδες ενός ξεθωριασμένου τετραδίου μια συγκλονιστική αλήθεια.
Η αποκάλυψη αυτή θα την απελευθερώσει και ακολουθώντας το τραγούδι της ψυχής της θα θέσει νέες βάσεις στη σχέση της με τον Φίλιππο, ο οποίος με τα χρώματα του έρωτά τους θα ζωγραφίσει το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα στον καμβά της ζωής.

5. "Σμαράγδι στη Βροχή"

Η Νάντια είναι μια όμορφη λαϊκή τραγουδίστρια που εμφανίζεται ξαφνικά και ταράζει τα νερά της νυχτερινής Αθήνας του ’60.
Ο κόσμος τη λατρεύει, την αποθεώνει, όμως κανείς πραγματικά δεν ξέρει τίποτα για το παρελθόν της.
Ποια είναι στ’ αλήθεια;
Πίσω από τη μαγική παρουσία της κρύβεται μια τραγική διαδρομή, μεγάλα μυστικά, ανείπωτες αλήθειες κι ένας μεγάλος έρωτας, ένα πάθος χωρίς προηγούμενο.
Ποια είναι η σχέση της με τη Σμαράγδα, που για χρόνια περιπλανιέται στους δρόμους μιας χαμένης μνήμης κι ενός τραγικού παρελθόντος αναζητώντας την ταυτότητά της;
Τι ρόλο παίζει στη ζωή της η Ελμά, μια από τις πιο διάσημες ρεμπέτισσες του Πειραιά;
Ο Άλκης, ο Ζαννής και ο Μενέλαος είναι οι άντρες που κρατούν όλα τα κλειδιά για να ανοίξουν το παράθυρο της μνήμης και την πόρτα της ζωής της
Από τον Πειραιά της δεκαετίας του ’40 και του ’50 στη λαϊκή Θεσσαλονίκη και στην αστική Αθήνα του ’60.
Μια τραγική ιστορία και μια διαδρομή γεμάτη ανατροπές, αλλά κι ένας μεγάλος έρωτας που παλεύει για να βγει κερδισμένος μέσα από τη λύτρωση ενός πικρού παρελθόντος.

1. Ο Λόκο στο σχολείο



Για χρώματα και σχήματα ο Λόκο μας μιλά
και συμβουλές ένα σωρό για πράγματα σπουδαία.
Ο Λόκο έγινε δάσκαλος και στο σχολειό χαρά
και όλου του κόσμου τα παιδιά μια όμορφη παρέα!
Μια μικρή ιστορία γεμάτη τρυφερότητα, αγάπη και φιλία.


2. "Ο Λόκο στο χιόνι"


Χιονίζει! Τι χαρά! Ο Λόκο ένα χιονάνθρωπο να φτιάξει ξεκινά!
Άραγε μονάχος του θα τα καταφέρει;
Ποιος βοήθεια στον Λόκο θα προσφέρει;
Μια μικρή ιστορία γεμάτη τρυφερότητα, αγάπη και φιλία.
3. Ο Λόκο και οι γάτες του

Ο Λόκο μία μέρα από το πουθενά
με τη Μίνα και τη Ρένα φιλία ξεκινά.
Τι χαρές! Τι γέλια! Τέρμα η μοναξιά!
Είναι όμορφο, αλήθεια, να ‘χεις συντροφιά!
Μια μικρή ιστορία γεμάτη τρυφερότητα, αγάπη και φιλία.

ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΨΗΦΙΣΑΤΕ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ κας ΜΑΝΤΑ

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στα 277 άτομα που τίμησαν την έρευνά μας και απάντησαν με ειλικρίνεια τη γνώμη τους για καθένα από τα βιβλία της κας Μαντά. Οι έρευνες αυτές θα μπορούν στο μέλλον ν' αποτελούν σημείο αναφοράς για κάποιον που ζητάει γνώμη σχετικά με κάποιο από τα βιβλία της !Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας θα τα βρίσκεται στην κατηγορία "ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ". Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις εικόνες περιέχουν και τα άτομα που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο. Για το λόγο αυτό ακριβώς κάτω από κάθε εικόνα αναγράφω το σύνολο των ατόμων που έχουν διαβάσει το βιβλίο και άρα επι αυτού του συνόλου είναι και τα νούμερα που εκφέρουν άποψη για καθένα από τα βιβλία! Διευκρίνηση : το νέο βιβλίο της κας Μαντά "Μια συγνώμη για το τέλος" κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες οπότε παρουσιάζουμε απλά μια μικρή τάση για το βιβλίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για την αγορά του, στηριζόμενοι σε ένα τόσο μικρό δείγμα! Συμφωνα με τα αποτελέσμ

Το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover!

Βγήκε στον αέρα το το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover! Παρακουλουθήστε το :  https://www.youtube.com/watch?v=XtYFba2s2rE " Η Τέιτ και ο Μάιλς δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον χρόνο: το μόνο που απομένει είναι το σεξ. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ρολόι, αρκεί η Τέιτ να ακολουθήσει τους δύο κανόνες που θέτει ο Μάιλς: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Νομίζουν ότι μπορούν να το διαχειριστούν, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν τα αληθινά αισθήματα μπλέκονται στην εξίσωση. Οι καρδιές διαπερνιούνται.                 Οι υποσχέσεις σπάνε.                     Οι κανόνες παραβιάζονται.                              Η αγάπη γίνεται σκοτεινή. " ΠΗΓΗ :  http:

7 αποφθέγματα του Ναγκίμπ Μαχφούζ που αξίζει να διαβάσετε...

Ο Ναγκίμπ Μαχφούζ γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 1911 στο Κάιρο. Άρχισε να γράφει στα δεκαεφτά του, και το πρώτο μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, εκδόθηκε το 1939. Έγραψε γύρω στα τριάντα μυθιστορήματα και περισσότερα από εκατό διηγήματα, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχημένες ταινίες. Το 1988 η Σουηδική Ακαδημία Γραμμάτων τίμησε τον Μαχφούζ με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του. Πέθανε στις 30 Αυγούστου 2006. [ Πηγή : Εκδόσεις Ψυχογιός ] "Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι έξυπνος από τις απαντήσεις του. Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι σοφός από τις ερωτήσεις του". "Σπίτι δεν είναι εκεί που γεννιέσαι. Σπίτι είναι εκεί που όλες οι προσπάθειες σου να ξεφύγεις, σταματούν". "Ο φόβος δεν εμποδίζει τον θάνατο. Εμποδίζει τη ζωή". "Η αγάπη είναι σαν την υγεία. Την παραμελούμε όταν υπάρχει και τη λατρεύουμε όταν τη χάνουμε."