Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα κριτική "Το μοτίβο του δολοφόνου" Γρηγόρης Αζαριάδης, εκδόσεις Γαβριηλίδης

Ένα εξαιρετικά ριψοκίνδυνο συγγραφικό εγχείρημα, έφερε εις πέρας με απόλυτη επιτυχία, ο συγγραφέας Γρηγόρης Αζαριάδης στο τελευταίο του αστυνομικό μυθιστόρημα που φέρει τον τίτλο "το μοτίβο του δολοφόνου". Ακολουθώντας τις αποχρώσεις ενδείξεις που αφήνει πίσω του ένας επονομαζόμενος serial killer, παρασύρει τον αναγνώστη στα άδυτα του Τμήματος Εγκλημάτων κατα Ζωής και Προσωπικής Ιδιοκτησίας και αποτυπώνει με μια πένα γλαφυρή, καυστική και σύγχρονη, την πολύμηνη μάχη όλων των εμπλεκομένων για την αποκωδικοποίηση του ειδεχθούς αυτού αινίγματος. Επιτέλους για πρώτη φορά ένα βιβλίο διεισδύει στην Ελληνική Αστυνομία, και μας κάνει κοινωνούς των αντίξοων συνθηκών, των δυστοκιών αλλά και του υπερβάλλοντα ζήλου που επιδεικνύουν όλοι οι ερευνητές, διατηρώντας στα ύψη την αδρεναλίνη και την αγωνία μέχρι το τέλος. Ένα καθαρόαιμο ελληνικό νουάρ μυθιστόρημα που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό αναγνώστη του είδους σε όλα τα επίπεδα....

http://www.gavrielidesbooks.gr/showtitle.aspx?vid=2091
ΚΛΙΚ για να διαβάσετε την υπόθεση


Ένα έγκλημα που λαμβάνει χώρα μεσάνυχτα σ' έναν δρόμο του Χαλανδρίου σηματοδοτεί την έναρξη μιας περίεργης υπόθεσης : ο δράστης πυροβολεί σχεδόν εξ' επαφής το θύμα με οκτώ σφαίρες με μια ιδιαίτερη ακολουθία που προβληματίζει τον ιατροδικαστή. Κίνητρο δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα και το τοπίο παραμένει θολό για μέρες. Όταν μετά από λίγες εβδομάδες πραγματοποιείται ένα σχεδόν πανομοιότυπο έγκλημα, όλοι μπαίνουν σε επιφυλακή και η αστυνόμος Τρύπη με το επιτελείο της ξεκινούν έναν άνισο αγώνα δρόμου για να εντοπίσουν μοτίβα, λάθη, παραλείψεις, συσχετισμούς. Όμως ο δολοφόνος δεν αφήνει ίχνη και η ένταση αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο. Ο αριθμός των θυμάτων μεγαλώνει, νέα στοιχεία έρχονται στο φως, το παρελθόν αρχίζει να μιλά αλλά η σύλληψη φαντάζει όνειρο απατηλό. Ποιος θα κερδίσει αυτή την παρτίδα; 

Καταρχήν θέλω να εκθειάσω την απαράμιλλη γραφή του κου Αζαριάδη που ομολογώ ότι με σαγήνευσε από την πρώτη παράγραφο : ατμοσφαιρική, με μια δυναμική που σε κρατάει σε εγρήγορση διαρκώς, και με ένα ιδιάζον χιούμορ που διαπερνά τις λέξεις και σε προκαλεί. Ο λόγος του αφηγηματικός, ως επι το πλείστον, εντρυφεί στα κακώς κείμενα της ελληνικής κοινωνίας, στις συνήθειες και τα στερεότυπα του λαού μας, αποτυπώνει τα νέα ήθη και ακολουθεί το ρεύμα της εποχής, χωρίς όμως ν' αφεθεί και να χάσει τον έλεγχο. Το παιχνίδι είναι δικό του εξ' αρχής και ξέρει να μανουβράρει με απίστευτη ευελιξία το πλεούμενό του. Δεν φοβάται να καταγράψει τις αλήθειες του συστήματος αλλά και να εκθειάσει τις συνεχείς και επίπονες προσπάθειες των αστυνομικών, οι οποίοι υπερβαίνουν τον εαυτό τους και μάχονται μέχρι το τέλος. Πλέκει με ευφυία τη μεσογειακή προσέγγιση της υπόθεσης με το προφίλ ενός ψυχρού Βορειοευρωπαίου δολοφόνου, κλείνοντας με ειρωνεία το μάτι στη σκανδιναβική λογοτεχνία και αναδεικνύοντας τη συγγραφική δεινότητά του.

Διαβάζοντας "το μοτίβο του δολοφόνου" συνειδητοποιεί κανείς τη βαθιά και εμπεριστατωμένη έρευνα που έχει πραγματοποιήσει ο συγγραφέας. Η καθημερινότητα της ομάδας ερευνών καταγράφεται εξονυχιστικά με παράλληλες ανάσες της δικής τους προσωπικής ζωής. Σε πολλά σημεία οι λεπτομέρειες των κινήσεων φαντάζει άτοπη, όμως με αυτό τον τρόπο ο αναγνώστης καταδύεται στις μύχιες σκέψεις και ανησυχίες των χαρακτήρων, και συμμετέχει ενεργά. Οι αποκαλύψεις δεν προκύπτουν από το πουθενά χωρίς εμφανή λόγο και αίτια, ούτε οι αστυνομικοί λειτουργούν ως ιδιοφυίες που ανακαλύπτουν τα πάντα από μια φράση, ή από ένα ασήμαντο στοιχείο. Γίνονται συνεχείς συζητήσεις, ζητούν τη βοήθεια ειδικών, μελετούν αντίστοιχες περιπτώσεις, αναμοχλεύουν περασμένες γνώσεις και εμπειρίες, και οδηγούν με σαφήνεια και καθαρότητα των αναγνώστη στην αποκάλυψη του δολοφόνου. 

Ένα μεστό, πλούσιο, πολύπλευρο, σύγχρονο και άκρως απολαυστικό ελληνικό αστυνομικό μυθιστόρημα για όσους αγαπούν τις προκλήσεις της νουάρ λογοτεχνίας....

ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΨΗΦΙΣΑΤΕ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ κας ΜΑΝΤΑ

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στα 277 άτομα που τίμησαν την έρευνά μας και απάντησαν με ειλικρίνεια τη γνώμη τους για καθένα από τα βιβλία της κας Μαντά. Οι έρευνες αυτές θα μπορούν στο μέλλον ν' αποτελούν σημείο αναφοράς για κάποιον που ζητάει γνώμη σχετικά με κάποιο από τα βιβλία της !Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας θα τα βρίσκεται στην κατηγορία "ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ". Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις εικόνες περιέχουν και τα άτομα που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο. Για το λόγο αυτό ακριβώς κάτω από κάθε εικόνα αναγράφω το σύνολο των ατόμων που έχουν διαβάσει το βιβλίο και άρα επι αυτού του συνόλου είναι και τα νούμερα που εκφέρουν άποψη για καθένα από τα βιβλία! Διευκρίνηση : το νέο βιβλίο της κας Μαντά "Μια συγνώμη για το τέλος" κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες οπότε παρουσιάζουμε απλά μια μικρή τάση για το βιβλίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για την αγορά του, στηριζόμενοι σε ένα τόσο μικρό δείγμα! Συμφωνα με τα αποτελέσμ

Το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover!

Βγήκε στον αέρα το το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover! Παρακουλουθήστε το :  https://www.youtube.com/watch?v=XtYFba2s2rE " Η Τέιτ και ο Μάιλς δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον χρόνο: το μόνο που απομένει είναι το σεξ. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ρολόι, αρκεί η Τέιτ να ακολουθήσει τους δύο κανόνες που θέτει ο Μάιλς: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Νομίζουν ότι μπορούν να το διαχειριστούν, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν τα αληθινά αισθήματα μπλέκονται στην εξίσωση. Οι καρδιές διαπερνιούνται.                 Οι υποσχέσεις σπάνε.                     Οι κανόνες παραβιάζονται.                              Η αγάπη γίνεται σκοτεινή. " ΠΗΓΗ :  http:

7 αποφθέγματα του Ναγκίμπ Μαχφούζ που αξίζει να διαβάσετε...

Ο Ναγκίμπ Μαχφούζ γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 1911 στο Κάιρο. Άρχισε να γράφει στα δεκαεφτά του, και το πρώτο μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, εκδόθηκε το 1939. Έγραψε γύρω στα τριάντα μυθιστορήματα και περισσότερα από εκατό διηγήματα, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχημένες ταινίες. Το 1988 η Σουηδική Ακαδημία Γραμμάτων τίμησε τον Μαχφούζ με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του. Πέθανε στις 30 Αυγούστου 2006. [ Πηγή : Εκδόσεις Ψυχογιός ] "Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι έξυπνος από τις απαντήσεις του. Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι σοφός από τις ερωτήσεις του". "Σπίτι δεν είναι εκεί που γεννιέσαι. Σπίτι είναι εκεί που όλες οι προσπάθειες σου να ξεφύγεις, σταματούν". "Ο φόβος δεν εμποδίζει τον θάνατο. Εμποδίζει τη ζωή". "Η αγάπη είναι σαν την υγεία. Την παραμελούμε όταν υπάρχει και τη λατρεύουμε όταν τη χάνουμε."