Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα κυκλοφορία "Η κτηνωδία" Νικόλα Λατζόια, εκδόσεις Καστανιώτη

Από τις εκδόσεις Καστανιώτη κυκλοφορεί το νέο μυθιστόρημα του συγγραφέα Νικόλα Λατζόια "Η κτηνωδία" σε μετάφραση Άμπυ Ραΐκου.





ΥΠΟΘΕΣΗ

Είναι μια ζεστή ανοιξιάτικη νύχτα. Μια γυναίκα περπατάει καταμεσής στην Εθνική Οδό που ενώνει την επαρχία του Τάραντα με το Μπάρι. Είναι γυμνή, χλομή και γεμάτη αίματα. Όταν αργότερα εντοπίζεται νεκρή, η ταυτότητά της αποκαλύπτεται. Κανένας όμως δεν είναι σε θέση να περιγράψει με βεβαιότητα τις συνθήκες του θανάτου της. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως πρόκειται για αυτοκτονία. Είναι όμως έτσι; Η Κλάρα ήταν η μεγαλύτερη κόρη μιας ισχυρής οικογένειας τοπικών εργολάβων, των Σαλβέμινι, οι οποίοι διατηρούν στενούς και σκοτεινούς δεσμούς με κύκλους της πολιτικής και της οικονομίας. Όμως τι σχέση είχε η Κλάρα με τις βρόμικες δουλειές του πατέρα της; Ο αινιγματικός Μικέλε, ο αδελφός της, αρχίζει να διερευνά το βίαιο τέλος της. Σταδιακά φανερώνεται ένας κόσμος διεφθαρμένος και ανήθικος όπου το χρήμα και η δίψα για την εξουσία ισοπεδώνουν τα πάντα. Στην Κτηνωδία ο Νικόλα Λατζόια δεν παρακολουθεί μόνο την κατάρρευση μιας μεγαλοαστικής οικογένειας, ακτινογραφεί και την παρακμή μιας ολόκληρης κοινωνίας. Το μυθιστόρημα επαινέθηκε από την κριτική για το σύνθετο ύφος και την αφηγηματική του ένταση. Το 2015 τιμήθηκε με το Βραβείο Strega, την υψηλότερη λογοτεχνική διάκριση της Ιταλίας.


ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

«Μια οικογενειακή ιστορία, μια ιστορία για κάποιους πλούσιους, για κάποιους Ιταλούς, για μια ανθρωπιά αισχρά εξουθενωμένη, παραμορφωμένη. Ένα μυθιστόρημα εξαιρετικά δυνατό και περίτεχνο».
GOFFREDO FOFI, Internazionale


«Ο Νικόλα Λατζόια παίρνει τις αποστάσεις του από την ιστορία που αφηγείται με ένα ύφος πολύ προσεκτικό, σαν νυστέρι που χαράζει τη σάρκα».
PAOLO MAURI, La Repubblica


«Η κτηνωδία […] είναι ένα είδος χαρτογράφησης των συναισθημάτων. Ο Νικόλα Λατζόια δεν έγραψε ένα μυθιστόρημα για το κακό και τη βαρβαρότητα, έγραψε, αντιθέτως, για την αδυναμία αυτού του διχασμένου πλάσματος που λέγεται άνθρωπος».
MARCO BELPOLITI, LEspresso


«Ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες συγγραφείς της γενιάς μας των σαραντάρηδων και όχι μόνο».
MICHELE DE MIERI, La Domenica del Sole 24 Ore



Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ





Ο Νικόλα Λατζόια γεννήθηκε στο Μπάρι το 1973 και σήμερα ζει στη Ρώμη. Είναι συγγραφέας και δημοσιογράφος. Διευθύνει τη σειρά της ιταλικής λογοτεχνίας στον εκδοτικό οίκο minimum fax. Το πρώτο του βιβλίο Tre sistemi per sbarazzarsi di Tolstoj (Τρεις τρόποι για να απαλλαγείτε από τον Τολστόι) εκδόθηκε το 2001 και κέρδισε το Βραβείο Lo Straniero. Ακολούθησαν τα μυθιστορήματα Occidente per principianti (Δύση για αρχάριους) το 2004 και Riportando tutto a casa (Φέρνοντας τα πάντα πίσω στο σπίτι) το 2009, το οποίο και τιμήθηκε με τα Βραβεία Viareggio Rèpaci, Vittorini και Volponi. Το 2014 εξέδωσε το μυθιστόρημα Η κτηνωδία, για το οποίο τιμήθηκε με το περίβλεπτο Βραβείο Strega το 2015. Στην τελετή απονομής το αφιέρωσε συμβολικά και στην Ελλάδα της κρίσης. Για την Κτηνωδία εργάστηκε συστηματικά επί τέσσερα χρόνια, με εξαίρεση ένα ολιγοήμερο διάλειμμα, το καλοκαίρι του 2012, όταν ήλθε σ’ ένα ελληνικό νησί για να παντρευτεί.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΨΗΦΙΣΑΤΕ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ κας ΜΑΝΤΑ

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στα 277 άτομα που τίμησαν την έρευνά μας και απάντησαν με ειλικρίνεια τη γνώμη τους για καθένα από τα βιβλία της κας Μαντά. Οι έρευνες αυτές θα μπορούν στο μέλλον ν' αποτελούν σημείο αναφοράς για κάποιον που ζητάει γνώμη σχετικά με κάποιο από τα βιβλία της !Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας θα τα βρίσκεται στην κατηγορία "ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ". Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις εικόνες περιέχουν και τα άτομα που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο. Για το λόγο αυτό ακριβώς κάτω από κάθε εικόνα αναγράφω το σύνολο των ατόμων που έχουν διαβάσει το βιβλίο και άρα επι αυτού του συνόλου είναι και τα νούμερα που εκφέρουν άποψη για καθένα από τα βιβλία! Διευκρίνηση : το νέο βιβλίο της κας Μαντά "Μια συγνώμη για το τέλος" κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες οπότε παρουσιάζουμε απλά μια μικρή τάση για το βιβλίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για την αγορά του, στηριζόμενοι σε ένα τόσο μικρό δείγμα! Συμφωνα με τα αποτελέσμ

Το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover!

Βγήκε στον αέρα το το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover! Παρακουλουθήστε το :  https://www.youtube.com/watch?v=XtYFba2s2rE " Η Τέιτ και ο Μάιλς δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον χρόνο: το μόνο που απομένει είναι το σεξ. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ρολόι, αρκεί η Τέιτ να ακολουθήσει τους δύο κανόνες που θέτει ο Μάιλς: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Νομίζουν ότι μπορούν να το διαχειριστούν, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν τα αληθινά αισθήματα μπλέκονται στην εξίσωση. Οι καρδιές διαπερνιούνται.                 Οι υποσχέσεις σπάνε.                     Οι κανόνες παραβιάζονται.                              Η αγάπη γίνεται σκοτεινή. " ΠΗΓΗ :  http:

7 αποφθέγματα του Ναγκίμπ Μαχφούζ που αξίζει να διαβάσετε...

Ο Ναγκίμπ Μαχφούζ γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 1911 στο Κάιρο. Άρχισε να γράφει στα δεκαεφτά του, και το πρώτο μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, εκδόθηκε το 1939. Έγραψε γύρω στα τριάντα μυθιστορήματα και περισσότερα από εκατό διηγήματα, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχημένες ταινίες. Το 1988 η Σουηδική Ακαδημία Γραμμάτων τίμησε τον Μαχφούζ με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του. Πέθανε στις 30 Αυγούστου 2006. [ Πηγή : Εκδόσεις Ψυχογιός ] "Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι έξυπνος από τις απαντήσεις του. Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι σοφός από τις ερωτήσεις του". "Σπίτι δεν είναι εκεί που γεννιέσαι. Σπίτι είναι εκεί που όλες οι προσπάθειες σου να ξεφύγεις, σταματούν". "Ο φόβος δεν εμποδίζει τον θάνατο. Εμποδίζει τη ζωή". "Η αγάπη είναι σαν την υγεία. Την παραμελούμε όταν υπάρχει και τη λατρεύουμε όταν τη χάνουμε."