Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Το Ρ της ερωμένης" αποκαλύπτει θύτες και θύματα...

Σέργιος - Αγγελική - Ευρυδίκη. Τρεις ήρωες σε επικίνδυνα μονοπάτια. Τρεις διαφορετικές προσωπικότητες που συγκρούονται μετωπικά αγνοώντας επιδεικτικά τις συνέπειες. Τρεις άνθρωποι που ψάχνουν να βρουν τη συναισθηματική τους ισορροπία. Τρεις ενήλικες που χάνουν κάθε ίχνος λογικής και βυθίζονται στα λάθη και τα πάθη τους. Και στη μέση ένα κορίτσι. Ένα παιδί που ζητάει απεγνωσμένα προσοχή, αγάπη, στοργή. Ποιος θα καταφέρει να βγει αλώβητος από τον κυκεώνα των γεγονότων, που θα αναστατώσει την καθημερινότητά τους μέσα σε μια στιγμή; Ποιος θα κατορθώσει να υπερβεί τον εαυτό του και να βγει νικητής; Ή μήπως, κάποιες φορές, δεν υπάρχουν νικητές;



"Το Ρ της ερωμένης" είναι μια ιστορία ζωής που δεν ξεπερνά τη φαντασία, γιατί πηγάζει από τις αναταραχές που έχουν υποστεί οι ηθικοί κανόνες της σύγχρονης κοινωνίας και αποτυπώνει με γλαφυρές περιγραφές τη σύγχυση και τον πανικό που βιώνουν στις διαπροσωπικές τους σχέσεις οι άνθρωποι στις μέρες μας. Θεωρώ ότι η κατηγοριοποίησή του σε "ψυχολογικό θρίλερ" δεν είναι αυτή που του ταιριάζει απόλυτα. Γιατί αυτό το μυθιστόρημα δεν θέλει να παίξει με τα νεύρα και τις αντοχές σου. Δεν εστιάζει στο έγκλημα και στον δολοφόνο. Όχι. "Το Ρ της ερωμένης" έχει τη δική του ταυτότητα και επιτυγχάνει να αφήσει την προσωπική του σφραγίδα. Κινείται με αποφασιστικότητα και στιβαρότητα πάνω στο ψυχολογικό υπόβαθρο των χαρακτήρων και αφήνει έκπληκτο τον αναγνώστη. Άφωνο μπροστά στη δεξιοτεχνία της Ειρήνης Βαρδάκη να σκιαγραφεί τους ήρωές της με χειρουργική ακρίβεια.

Η πλοκή ξεδιπλώνει τη δύναμή της αργά και αυτό γίνεται εσκεμμένα, καθώς ο αναγνώστης πρέπει να κατανοήσει τις αντιδράσεις των πρωταγωνιστών, να ταυτιστεί με τις αγωνίες και τις ανάγκες τους, να αντιληφθεί το συνονθύλευμα των συναισθημάτων που τους πνίγει. Η Αγγελική παλεύει με τον εαυτό της, έναν γάμο που διαλύεται και ένα παιδί που τη χρειάζεται. Ο Σέργιος τυφλώνεται από το πάθος του και αδυνατεί να βάλει φρένο στον ιλιγγιώδη ρυθμό των εξελίξεων. Η Ευρυδίκη είναι αποφασισμένη, αλλά το προσωπείο που φορά δεν είναι ικανό να κρύψει τις πληγές της. Η Νεφέλη παρακολουθεί άλλοτε βουβή και άλλοτε προκαλεί με τις αντιδράσεις της, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να τραβήξει το ενδιαφέρον. Ένα γαϊτανάκι χαρακτήρων που σε παρασύρει σε σκοτεινά και περίπλοκα μονοπάτια της καρδιάς και του μυαλού. 

Καθώς η ιστορία εξελίσσεται, θίγονται φλέγοντα θέματα που ταλανίζουν την εποχή μας: η κρίση του θεσμού του γάμου, ο ρόλος της μητέρας, οι αλλαγές στον τρόπο ανατροφής των παιδιών, η σπουδαιότητα του έργου που επιτελεί ο δάσκαλος/καθηγητής, η βουλιμία και η ανορεξία, η ανάγκη για επιβεβαίωση μέσα σε αυτόν τον χαοτικό κόσμο που ζούμε. Με μια γραφή παραστατική, με συνεχείς εναλλαγές των προσώπων, με ωραίους διαλόγους και έντονες εικόνες, η συγγραφέας οδηγεί τις εξελίξεις σε έναν φόνο, εμπλέκει τον αστυνόμο Δεγλή και δίνει μια αστυνομική διάσταση στην πλοκή, πάντα, όμως, με γνώμονα τις συναισθηματικές μεταπτώσεις των χαρακτήρων. Οι έρευνες και οι καταθέσεις έχουν ως στόχο να αποκαλυφθούν τα πραγματικά θύματα και να αποδοθεί δικαιοσύνη. Μόνο που το παρελθόν δεν ξεχνιέται...ξέρει να εμφανίζεται εκεί που κανείς δεν περιμένει και να δικάζει!

"Το Ρ της ερωμένης" είναι ένα πολυδιάστατο μυθιστόρημα που δεν εντάσσεται σε κατηγορίες...είναι ένα βιβλίο που σε αφήνει ξέπνοο με το φινάλε του και τριβελίζει το μυαλό σου για καιρό.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΨΗΦΙΣΑΤΕ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ κας ΜΑΝΤΑ

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στα 277 άτομα που τίμησαν την έρευνά μας και απάντησαν με ειλικρίνεια τη γνώμη τους για καθένα από τα βιβλία της κας Μαντά. Οι έρευνες αυτές θα μπορούν στο μέλλον ν' αποτελούν σημείο αναφοράς για κάποιον που ζητάει γνώμη σχετικά με κάποιο από τα βιβλία της !Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας θα τα βρίσκεται στην κατηγορία "ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ". Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις εικόνες περιέχουν και τα άτομα που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο. Για το λόγο αυτό ακριβώς κάτω από κάθε εικόνα αναγράφω το σύνολο των ατόμων που έχουν διαβάσει το βιβλίο και άρα επι αυτού του συνόλου είναι και τα νούμερα που εκφέρουν άποψη για καθένα από τα βιβλία! Διευκρίνηση : το νέο βιβλίο της κας Μαντά "Μια συγνώμη για το τέλος" κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες οπότε παρουσιάζουμε απλά μια μικρή τάση για το βιβλίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για την αγορά του, στηριζόμενοι σε ένα τόσο μικρό δείγμα! Συμφωνα με τα αποτελέσμ

Το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover!

Βγήκε στον αέρα το το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover! Παρακουλουθήστε το :  https://www.youtube.com/watch?v=XtYFba2s2rE " Η Τέιτ και ο Μάιλς δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον χρόνο: το μόνο που απομένει είναι το σεξ. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ρολόι, αρκεί η Τέιτ να ακολουθήσει τους δύο κανόνες που θέτει ο Μάιλς: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Νομίζουν ότι μπορούν να το διαχειριστούν, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν τα αληθινά αισθήματα μπλέκονται στην εξίσωση. Οι καρδιές διαπερνιούνται.                 Οι υποσχέσεις σπάνε.                     Οι κανόνες παραβιάζονται.                              Η αγάπη γίνεται σκοτεινή. " ΠΗΓΗ :  http:

7 αποφθέγματα του Ναγκίμπ Μαχφούζ που αξίζει να διαβάσετε...

Ο Ναγκίμπ Μαχφούζ γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 1911 στο Κάιρο. Άρχισε να γράφει στα δεκαεφτά του, και το πρώτο μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, εκδόθηκε το 1939. Έγραψε γύρω στα τριάντα μυθιστορήματα και περισσότερα από εκατό διηγήματα, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχημένες ταινίες. Το 1988 η Σουηδική Ακαδημία Γραμμάτων τίμησε τον Μαχφούζ με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του. Πέθανε στις 30 Αυγούστου 2006. [ Πηγή : Εκδόσεις Ψυχογιός ] "Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι έξυπνος από τις απαντήσεις του. Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι σοφός από τις ερωτήσεις του". "Σπίτι δεν είναι εκεί που γεννιέσαι. Σπίτι είναι εκεί που όλες οι προσπάθειες σου να ξεφύγεις, σταματούν". "Ο φόβος δεν εμποδίζει τον θάνατο. Εμποδίζει τη ζωή". "Η αγάπη είναι σαν την υγεία. Την παραμελούμε όταν υπάρχει και τη λατρεύουμε όταν τη χάνουμε."